Φαγητά που βοηθούν στη μνήμη, την ομορφιά και την αντιγήρανση

Βαθμολογία: 

Το φαγητό είναι απόλαυση, αλλά ορισμένες τροφές έχει αποδειχτεί ότι βοηθούν στην υγεία, την ομορφιά, την αντιγήρανση αλλά και τη μνήμη! Ας δούμε μερικες από αυτές τις τροφές, και γιατί βοηθάνε τόσο πολύ.
Για παράδειγμα, τα μήλα είναι ιδανική τροφή για να καταπολεμήσετε τη χοληστερίνη, την πίεση, την υπεργλυκαιμία, τις καρδιοπάθειες, την όρεξη, τον καρκίνο, τους ιούς κλπ.

Κι αυτό γιατί τα μήλα έχουν πολυφαινόλες, που είναι φυσικές ουσίες οι οποίες προστατεύουν τα κύτταρα, αυξάνουν τη διάρκεια ζωής τους και εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες οι οποίες βλάπτουν το DNA και επιταχύνουν τη γήρανση του οργανισμού.

Δεν είναι τυχαίο ότι στα νεογέννητα η πρώτη τροφή που συνιστούν οι παιδιάτροι μετά το μητρικό γάλα είναι το μήλο. Αν πάλι έχετε μεγαλύτερα παιδιά μπορείτε να τους φτιάξετε μια συνταγή για καραμελωμένα μήλα...

Πολύ καλές τροφές για την υγεία του εγκεφάλου είναι ο σολομός, η πέστροφα και τόνος που καταπολεμούντην άνοια. Αυτό οφείλεται στα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που περιέχουν και τα οποία συνδέονται με καλύτερη μνήμη και γενικότερα με βελτιωμένη νοητική λειτουργία. Παράλληλα, προλαμβάνουν βλάβες στον εγκέφαλο, που προκαλούνται από ένα γονίδιο το οποίο αυξάνει τον κίνδυνο της άνοιας. Ερευνες μάλιστα έχουν δείξει ότι όσοι κατανάλωναν ψάρι μια ή περισσότερες φορές την εβδομάδα, είχαν μείωση στο ρυθμό απώλειας των νοητικών ικανοτήτων τους κατά 10%-13%.

Επειτα, τα καρύδια είναι εξίσου σημαντική τροφή καθώς περιέχουν αντιοξειδωτικές ουσίες όπως βιταμίνη Ε που βοηθούν την καρδιά και καταπολεμούν πολλές ασθένειες. Η κατανάλωσή καρυδιών μειώνει την κακή χοληστερόλη, και βοηθά στην ομαλή ροή του αίματος στις αρτηρίες.

Τέλος, πολύ σημαντική για την υγεία μας τροφή είναι το γιαούρτι αλλά και γενικότερα όλα τα παράγωγα του γάλακτος, που έχουν υποστεί ζύμωση. Περιέχουν προβιοτικές ουσίες, που βοηθούν ιδιαίτερα την καλή λειτουργία  του εντέρου, ενώ παράλληλα καταπολεμούν τα σημάδια της γήρανσης.

Μοιραστείτε το!