Η διατροφική αξία των καλοκαιρινών λαχανικών

Βαθμολογία: 

Το καλοκαίρι είναι εδώ και μαζί του κι όλα εκεί τα πολύχρωμα, νόστιμα και κυρίως υγιεινά λαχανικά που τόσο πολύ αγαπάμε. Μελιτζάνες, ντομάτες, κολοκυθάκια μπαίνουν στην κουζίνα μας και περιμένουν από μας να απογειώσουμε τη γεύση τους.
Και δεν είναι μόνο νόστιμα αυτά τα καλοκαιρινά λαχανικά. Είναι και η διατροφική τους αξία πολύ μεγάλη.

Η μελιτζάνα είναι πλούσια σε ασβέστιο, κάλιο και σίδηρο.

Αποτελεί ακόμη πηγή διαιτητικών φυτικών ινών, βιταμίνης Α, νατρίου και πρωτεΐνης.

Τα οφέλη της πολλά, καθώς μπορεί να ανακουφίσει από τη δυσκοιλιότητα και να εμποδίσει την εμφάνιση κολίτιδας και αιμορροΐδων.

Όταν καταναλώνεται με υγιεινό τρόπο βοηθά, καθώς έχει λίγες θερμίδες, στην απώλεια βάρους, την καταπολέμηση της αϋπνίας και τη ρύθμιση της κακής χοληστερίνης.

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν, που την ονομάζουν βασίλισσα των λαχανικών!

Όσο για τα κολοκυθάκια, είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, έχουν ελάχιστες θερμίδες και συνδυάζονται τέλεια με πολλές τροφές.

Τα ισχυρά επίπεδα καλίου του βοηθούν στην απομάκρυνση τοξινών από τον οργανισμό μας. Επίσης, ο φώσφορος που περιέχει βοηθά στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου.

Το φολικό του οξύ (B9) έχει ευεργετική δράση για τα παιδιά και το μαγνήσιό του είναι πολύτιμο για τις γυναίκες.

Ας μην ξεχνάμε τέλος και το πόσο πολύτιμο αποδεικνύεται στην απώλεια βάρους.

Τέλος η ντομάτα, πλούσια καθώς είναι σε πρωτεΐνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, βοηθά ιδιαίτερα τον οργανισμό μας.

Σκεφτείτε πως δύο μέτριες ντομάτες μπορούν να καλύψουν την ημερήσια ανάγκη μας σε βιταμίνη C!

Διαθέτει ακόμη βιταμίνες Α, Β και Ε και αποτελεί, λόγω του σεληνίου που περιέχει, ισχυρή αντικαρκινική τροφή!

Τι πιο καλό, λοιπόν, από το να συμπεριλάβουμε τον συνδυασμό αυτών των πολύτιμων καλοκαιρινών τροφών σε ένα και μόνο φαγητό!

Για παράδειγμα, δοκιμάστε το πεντανόστιμο, αν και λίγο πειραγμένο, ιμάμ μπαϊλντί μας. Δείτε τη συνταγή!


Βρείτε τις συνταγές μας παντού

Διαδώστε: