Νέα μόδα στη δίαιτα: Σημασία έχει πότε τρως, όχι τι τρως

Μια νέα και, όπως φαίνεται, πολύ αποτελεσματική τάση έχει εμφανιστεί στη δίαιτα για να χάσουμε κιλά. Αντίθετα με τις άλλες μεθόδους, όπως η δίαιτα της NASA, η νέα αυτή δίαιτα στην πραγματικότητα δεν καθορίζει ούτε περιορίζει τι τρώμε. Αντίθετα, προσπαθεί να μας μάθει να ελέγχουμε το πότε το τρώμε.

Αν είσαι από αυτούς ή αυτές που προσπαθούν κάθε λίγο και λιγάκι να χάσουν λίγα ή περισσότερα κιλά, αν σταματάς να τρως γλυκά, να περιορίζεις τα γεύματά σου σε βραστά λαχανικά και σε θερμίδες που αντιστοιχούν σε πείνα, καιρός να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό. Η νέα μέθοδος αδυνατίσματος μας καλεί να σκεφτόμαστε όχι το τι ή πόσο τρώμε αλλά το πότε τρώμε.

Το σκεπτικό της δίαιτας, που φαίνεται λογικό, είναι ότι ο ανθρώπινος οργανισμός κάνει αρκετές ώρες να μεταβολίσει την τροφή. Και όσο κινούμαστε καταναλώνουμε ενέργεια άρα καίμε τις θερμίδες από τα φαγητά και τα γλυκά που έχουμε καταναλώσει προηγουμένως. Αν όμως τρώμε το απόγευμα ή και το βράδυ, τότε το πιθανότερο είναι ότι ο οργανισμός μας θα αργήσει να μεταβολίσει τις τροφές αυτές, και μάλλον θα καταλήξουμε να πάμε για ύπνο με γεμάτο στομάχι. Κατά τη διάρκεια του ύπνου, όπως είναι λογικό, οι θερμίδες που καίμε είναι ελάχιστες. Να λοιπόν πως ανεβαίνει η ζυγαριά και τα κιλά αυξάνονται, αντί να μειώνονται .

Ποια είναι λοιπόν η λύση; Σύμφωνα με τη νέα δίαιτα, που είναι προϊόν έρευνας, μπορούμε να τρώμε οτι τραβάει η ψυχή μας, αρκεί να το κάνουμε εντός συγκεκριμένου ωράριου, δηλαδή από τις οκτώ το πρωί έως και τις τέσσερις - έξι το απόγευμα.

Με αυτόν τον τρόπο, σταματώντας να τρώμε στις 4 το απόγευμα, ο οργανισμός μας προλαβαίνει σίγουρα να μεταβολίσει τις τροφές και σε συνδυασμό με την καθημερινή δραστηριότητά μας, καίει θερμίδες. Δηλαδή η μέθοδος βασίζεται στο να τρώμε, άρα να προσθέτουμε θερμίδες μόνο κατά τη διάρκεια των ωρών που είναι πιο πιθανό να τις κάψουμε, διατηρώντας τη μυϊκή μάζα μας και μειώνοντας το λίπος. Ετσι, ξεχνάμε τις αυστηρές δίαιτες και την πείνα που συχνά μας επιβάλλουν. Το μυστικό δηλαδή της αποτελεσματικής δίαιτας για να χάσετε κιλά είναι η φράση «Δεν είναι τι τρώμε, αλλά πότε το τρώμε».

Σημειώστε ότι η συγκεκριμένη δίαιτα δεν προϋποθέτει στερήσεις των αγαπημένων μας φαγητών ούτε περιορισμό των ποσοτήτων. Απλά δεν πρέπει ποτέ να τρώμε τίποτε μετά τις 4, άντε 6 το απόγευμα.  Ετσι, μέχρι να πέσουμε για ύπνο, οι τροφές αλλά και τα γλυκά που έχουμε φάει όλη την ημέρα θα έχουν μεταβολιστεί και θα έχουν καεί. Και όχι μόνο δεν θα μας προσθέσουν λίπος αλλά το πιθανότερο είναι ότι θα έχουμε χάσει λίπος και σιγά σιγά θα αδυνατίζουμε με φυσικό τρόπο.

Δείτε το κατατοπιστικό βίντεο για τη νέα μόδα στη δίαιτα:

Δώσε αστέρια: 
Διαδώστε: